نوشته شده توسط : تینا

هتل شانتی هوم دهلی نو هند

هتل 4 ستاره شانتی هوم خدماتی از قبیل: خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، منوهای رژیمی، سرویس اتو شلوار را به میهمانان خود ارائه می دهد و همچنین امکاناتی مثل ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم،تور هند مرداد 98 ایوان مخصوص حمام آفتاب و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

مسافرین تور هند که به دنبال هتلی خوب و اقامتی راحت هستند، هتل شانتی هوم بهترین گزینه خواهد بود.

 

 

هتل شانتی هوم دهلی نو هند

 

هتل شانتی هوم دهلی نو هند


هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند

یک از هتل های خوب و چهار ستاره هند، هتل فورچون می باشد که امکاناتی نظیر خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، تور هند تابستان 98 سرویس مستخدم، لابی، ماساژ، استخر روباز، مرکز بدنسازی و ... را داراست. از امکانات اتاق ها نیز می توان به وای فای، صندوق امانات، وسایل بهداشتی، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و ... اشاره نمود.

مسافرین تور هند که به دنبال هتلی با امکانت لوکس در عین حال با قیمت مناسب هستند، هتل فورچون این گرازیا بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند

 

هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند


 هتل ت نیو دهلی هند


 هتل ت نیو دهلی هند خدماتی از قبیل : رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،بالکن ،اتاقهای پاک و بدون سیگار و گاوصندوق را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،ایوان مخصوص حمام آفتاب و امکانات تور کیش برای معلولین را دارا می باشد.

رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار


هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

این هتل 4 ستاره یکی از هتل های خوب هند می باشد که دارای 54 اتاق مجهز و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم و ... اشاره نمود.

از دیگر امکانات نیز مجموعه ورزشی و بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، رستوران با سرو غذاهای بین المللی و هند و ... می باشد. مسافرین عزیز تور هند که به دنبال هتلی خوب و مجهز می باشند، هتل میپل گزینه ای مناسب خواهد بود.

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران Tian-Asian هند

یکی از رستوران های گران قیمت و مدرن شهر دهلی، رستوران آسیایی تیان می باشد که فضایی کلاسیک و لوکس دارد. معماری این رستوران به گونه ایست که دورتادور رستوران سراسر شیشه می باشد تا مهمانان فضای اطراف رستوران را به راحتی تور هند مرداد 98 ببینند و حس خوبی داشته باشند. منوی غذایی این رستوران شامل انواع غذاهای گیاهی و اصیل هندی، مدیترانه ای، تایلندی می باشد که از تنوع بسیاری برخوردار هستند. 

مسافرین عزیز تور هند می توانند روزی خوب را در این رستوران سپری نمایند. گفتنی است این رستوران دارای دو سالن غذاخوری مجزا و بام . اینترنت رایگان نیز می باشد.

 

 

رستوران Tian-Asian هند

 

رستوران Tian-Asian هند


رستوران Indian Accent هند

یکی از رستوران های خوب و لوکس هند، رستوران Indian Accent می باشد که انواع غذا های گیاهی و هندی را به بهترین کیفیت و قیمتی نسبتا گران پخت می نماید. محیط و معماری این رستوران بسیار دنج و آرام می باشد تا مهمانان در آن احساس رضایت و تور هند تیر 98 آرامش داشته باشند. مسافرین عزیز تور هند که از طرفداران غذاهای گیاهی هستند، رستوران Indian Accent انتخاب مناسبی خواهد بود.

گفتنی است این رستوران از رستوران های برتر و درجه یک هند می باشد.

 

 

رستوران Indian Accent هند

 

رستوران Indian Accent هند


رستوران تامرا دهلی نو هند

 یکی از رستوران های معروف و خوشنام دهلی رستوران تامرا می باشد که انواع غذاهای اصیل هندی، چینی، ژاپنی و دریایی را با بهترین کیفیت پخت می نماید. معماری و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد. این رستوران جز برترین رستوران های هند می باشد که حتما تور کیش به مسافرین عزیز تور هند که به دنبال رستورانی خوب و شیک هستند، پیشنهاد می شود.

از امکانات رستوران تامرا می توان به پارکینگ، اتاق مخصوص سیگار و صندلی کودکان اشاره نمود.

 

 

رستوران تامرا دهلی نو هند

 

رستوران تامرا دهلی نو هند


رستوران گوواندیس هند

یکی از رستوران های خوب و معروف هند که غذاهایی مختص گیاهخواران سرو می کند، رستوران گوواندیس می باشد. فضا و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و دلباز است که غذا خورد در این فضا بسیار دلپذیر خواهد بود. 

غذاهای این رستوران ساده و در عین حال لذیذ می باشد که طرفداران غذاهای گیاهی بسیار دوست دارند. مسافرین عزیز تور هند که علاقه مند به غذاهای هندی و گیاهی هستند رستوران گوواندیس بسیار انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

 

رستوران گوواندیس هند

 

رستوران گوواندیس هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های هند,بهترین رستوران های دهلی,رستوران های ارزان آگرا,معرفی رستوران های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

معرفی رستوران : رستوران ماسالا لایبرری یکی از بهترین رستوران ها منطقه جانپث دهلی نو است . این رستوران دارای دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا است . یک لوستر بسیار بزرگ با چراغ های مدادی شکل از سقف بلند رستوران آویزان شده است که در بدو ورود توجه شما را به خود جلب می کند. تمامیت دکوراسیون از رنگ های روشن تشکیل شده که باعث افزایش اشتها می شود. صندلی های بسیار راحتی در هر دو طبقه رستوران برای شما مهمانان گرامی در نظر گرفته شده است تا در هنگام صرف غذا احساس خوشایندی داشته باشید. موسس این رستوران آقای جیگز کالرا است که سال ها در زمبنه غذا فعالیت داشته است. او شعار این رستوران را این گونه بیان می کند : «ما برای شما خاطره سرو می کنیم، نه فقط غذا!» در رستوران ماسالا لایبرری سعی شده است تا با سرو غذاها در ظرف های محلی استان های مختلف هند، گوشه ای از فرهنگ عظیم این کشور را نیز به نمایش در آورد.

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

منو رستوران: غذاهای منو ماسالا لایبرری از قسمت شمالی هند برگزیده شدهتور هند شهریور 98 است. این غذاها به سبک مولکولی که شیوه ای نوین و شگف انگیز در طبخ غذا است پخته می شوند و برای تهیه این منو حدود 40 سال در آشپزخانه ها و آزمایشگاه های مختلف تحقیق و پژوهش انجام شده است. 

پیشنهاد ما: ماسالا لایبرری ترکیبی از علم، هنر و غذا است . پیشنهاد می کنیم مسافران تور هند علاقه مند به غذاهای مولکولی حتما سری به این رستوران بزنند.

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند

ساعت کاری رستوران : این رستوران از ساعت 12 تا 14:30 برای ناهار و از 19 تا 1 بامداد برای شام باز است.

موقعیت مکانی رستوران : مرکز دهلی نو، منطقه جانپث، شماره 110002

رستوران ماسالا لایبرری دهلی نو هند


رستوران Patio 23 گوا هند

از رستوران های محبوب و پرطرفدار گوا هند می توان به رستوران پاتیو 23 اشاره کرد که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. معماری و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار گرم و صمیمی است و دارای سالن غذاخوری در فضای باز و سرسبز است تا سرو کردن غذا با لذت همر باشد. منوی غذایی این رستوران شامل انواع غذاهایی نظیر غذاهای دریایی، اروپایی، آسیایی، گیاهی و ... می باشد. مسافرین عزیز تور هند می توانند بر اساس ذائقه خود انتخاب نمایند و زمانی خوش را در کنار دوستان و خانواده خود سپری نمایند.

 

رستوران Patio 23 گوا هند

 

رستوران Patio 23 گوا هند


رستوران Dum Pukht آگرا هند

از رستوران های معروف هند که رتبه دوم را در برابر رستوران بخارا دارد، تور کیش رستوران دوم پخت است که بسیار میان مرفهین هند و همچنین گردشگران طرفدار بسیاری دارد. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذاهای اصیل هندی البته با روش پخت مغولی است که بسیار لذیذ هستند. معماری و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و لوس است که گردشگران عزیز تور هند می توانند اوقات خوشی را در آن سپری نمایند.

گفتنی است که حتما مسافرین عزیز از قبل اقدام به رزرو میز نموده سپس به آنجا مراجعه نمایند.

 

 

رستوران Dum Pukht آگرا هند

 

رستوران Dum Pukht آگرا هند


رستوران پاترا آگرا هند

یکی از رستوران های خوب آگرا هند که بهتربن طعم غذاهای شمال هند را می توان در آن تجربه کرد، رستوران پاترا می باشد. که بسیار در میان مردم بومی و گردشگران طرفدار دارد. معماری و چیدمان این رستواران بسیار تور کیش شیک و مدرن می باشد که فضایی آرام و لوکس را رقم زده است. مسافرین عزیز تور هند که به دنبال رستورانی اصیل و آرام هستند، رستوران پاترا انتخا مناسبی خواهد بود.

از امکانات رستوران پاترا می توان به کارکنانی خوب، رزرواسیون آسان، وای فای و ... اشاره نمود.

 

 

رستوران پاترا آگرا هند

 

رستوران پاترا آگرا هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های هند,بهترین رستوران های دهلی,رستوران های خوب آگرا,معرفی رستوران های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

دروازه دهلی نو هند

دروازه هند در دهلی نو با نام India Gate مشهور است. این دروازه در سال 1931 در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در این شهر قرار دارد. این بنا یادبود بیش از 90 هزار سرباز هندی است که در جنگ جهانی اول جان خود را از دست دادند. نام این سربازاها در بالای بنا حک شده است. این بنا توسط معمار بریتانیایی سر ادوین لیتینز ساخته شده است . بنا حدود 42 متر ارتفاع دارد و از ماسه قرمز و گرانیت ساخته شده است. در زیر سایه بان این بنا در ابتدا تور کیش مجسمه جرج پنجم پادشاه بریتانیا قرار داشت که با اعلام استقلال هند یک مجسمه از مرمر سیاه با نام شعله جاویدان سرباز جایگزین آن شد. شما مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این بنای تاریخی دیدن کنید.

 

 

دروازه دهلی نو هند

 

دروازه دهلی نو هند


جال محل جیپور هند

کاخ جال محل یا کاخ شناور یکی از دیدنی های شهر جیپور هند است. این کاخ در دریاجه مان ساگار قرار گرفته است و به دستور جی سینگ دوم ساخته شده است. قدمت کاخ به قرن 18 میلادی برمی گردد. کاخ دارای 5 طبقه است که تنها یک طبقه آن روی آب است و چهار طبقه آن در زیر آب قرار دارد. عنصر اصلی تشکیل دهنده این کاخ ماسه های قرمز رنگ و سنگ مرمر هستند. این کاخ هیچ اتاق قابل سکونتی ندارد و تنها برای شکار تور کیش و استراحت تابستانه ساخته شده است. معماری داخلی کاخ بسیار زیبا بوده و به سبک مغولی طراحی شده است. با وجود قرار داشتن چهار طبقه در زیر آب نفوذ چندانی از آب به داخل کاخ مشاهده نمی شود و این نشان دهنده معماری بی نظیر کاخ است. با وجود دهانه های قوسی شکل در زیر کاخ می توان با قایق از زیر آن عبور کرد. شما مسافران تور هند می توانید با سفر به شهر جیپور از این کاخ زیبا دیدن کنید.  جال محل جیپور هندجال محل جیپور هندجال محل جیپور هند


دروازه هند دهلی نو

دروازه هند دهلی نو بنای یاد بود ملی هند است و در قلب دهلی نو پایتخت کشور هند واقع شده است. دهلی یکی ازقدیمی ترین منطقه های مسکونی جهان و شهری پایتخت کشور هند و یکی از کلان شهرهاست. در اصل دروازه هند دهلی نو به عنوان یادبود تمامی جنگ های هند شناخته شده و نشان برجسته ای دارد و یادآور 90 هزار سرباز هندی ارتش بریتانیاست که جان خود را از دست داده اند. این سربازان در جنگ جهانی اول و سوم که در جنگ جهانی سوم بین انگلیس و افغانستان جان باخته اند. این بنا از سنگ ماسه قرمز و گرانیت ساخته شده است و نام این سربازان بروی دیوارهای این بنا حک شده است. دروازه هند دهلی نو دروازه هند دهلی نو یکی از دیدنی های دهلی نو در جهان شناخته شده دارای ارتفاع 42 متر و در سال 1931 توسط سر ادوین لیتینر معمار بریتانیایی طراحی و در محوطه ای باز و نزدیک کاخ ریاست جمهوری واقع شده است. در آستانه دروازه هند دهلی تور هند مرداد 98 نو مجسمه جرج پنجم پادشاه بریتانیا در زیر سایبانه قرار داده شده بود و بعد از استقلال هند، این مجسمه با یادبودی از سربازان گمنام ارتش هند که از جنس مرمر سیاه هست تعویض شد که آن را با نام « شعله جاویدان سرباز » نام گذاری کردند.  دروازه هند دهلی نو


کاخ میسور 

کاخ میسور هند یکی از جاذبه های گردشگری اصلی شهر می باشد. که به صورت کامل در سال 1897 بعد از آتش سوزی بازسازی شد. شهر وسیع میسور به خاطر آمیختن با معماری استعمارگرانه، کاخ های پادشاهی هندی، باغ های انبوه به زیبایی تزیین شده اند. افرادی که به خرید علاقه مند هستند می توانند از بازارهای ابریشم و صندل چوبی در این شهر لذت ببرند. 

جاذبه های گردشگری کاخ میسور 

کاخ میسور هند شامل سه قسمت می باشد و جاذبه های مثل برج مربعی شکل و گنبدهای زیبایش، ستون های باشکوه و سقف بسیار تزیین شده با کاشی های لعاب دار در کف بنا، شیشه های رنگی زیبا، نشان دادن جواهرات و تاج طلایی نفیس و کارهای هنری است. یک بازدید کننده واقعی سعی می کند نمایش های نور زمانی است که کاخ میسور هند با بیش از 90000 چراغ نورانی می شود را ببینید. کاخ میسور هندنکته مهم: یک روش جالب برای بازدید از زمین ها و باغ های بزرگ کاخ میسور هند این است که به یک تور چرخشی که به رایگان در داخل کاخ وجود دارد بپیوندید.کاخ میسور هندکاخ میسور هندکاخ میسور هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

ساحل Palolem گوا هند

از سواحل زیبا و جذاب شهر گوا هند می توان به ساحل پالولم اشاره کرد که بسیار دیدنی استو این ساحل به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای غروب بسیار زیبایی است که هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند. گفتنی است تور هند تیر 98که ساحل پالولم نسبت به دیگر سواحل هند کمی گرانتر و البته شلوغ تر است. در این ساحل انواع وسایل تفریحی و بازی همچون جت اسکی، قایق سواری، ماهیگیری و ... فراهم می باشد تا گردشگران عزیز تور هند نهایت لذت را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشند.

گفتنی است در ساحل Palolem پلاژ های مجهزی نیز برای استراحت وجود دارد که گردشگران می توانند از آنها استفاده نمایند.

 

 

ساحل Palolem گوا هند

 

ساحل Palolem گوا هند


آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار (dudhsagar) یکی از زیباترین آبشارهای جهان است که در شهر گوا هند قرار دارد. آبشار در 40 کیلومتری شهر یانجی قرار دارد و در میان جنگل های زیبا و حیرت انگیز قرار دارد. معنی لغوی دودساگار دریای شیر است و به علت تور کیش سفید به نظر رسیدن آب این آبشار این نام را بر آن گذاشته اند. بلند ترین ارتفاع این آبشار به 600 متر می رسد و دارای چهار لایه است. از کنار این آبشار یک قطار عبور می کند که از داخل آن منظره بسیار دیدنی از آبشار پیداست. در منطقه ای که آبشار قرار دارد دمای هوا بسیار پایین است و در فصل های گرم سال شما مسافران تور هند آب و هوای خنکی را در کنار این آبشار احساس می کنید.در مورد این آبشار افسانه های زیبا و شنیدنی در میان مردم هند وجود دارد.

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند


معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا یکی از زیباترین معبدهای هندوستان است که در شهر همپی این کشور قرار دارد. این معبد دارای قدمت بسیار زیادی است و در قرن هفتم پس از میلاد مسیح ساخته شده است. این معبد در ابتدا یک عبادتگاه کوچک بوده است که در زمان ویجایاناگارا به یک مجتمع بزرگ تبدیل گشته است. شما تور کیش مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این معبد زیبا دیدن فرمایید.

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند


شهر جایسالمر هند

جایسالمر یا شهر طلایی یکی از شهرهای هند است که در نزدیکی مرز پاکستان و در صحرای تمار قرار دارد. جایسالمر در اصل به معنای ماسه های زرد رنگ است که این شهر از آن ساخته شده است. جایسالمر یکی از شهر های قدیمی هند است که در آن آثار باستانی زیادی قرار دارند. یکی از آن ها قلعه طلایی رنگی است که در قسمت بالایی شهر قرار گرفته و قدمت آن به قرن دوازدهم میلادی بازمی گردد. هم چنین یک کاخ بسیار زیبا و بزرگ در شهر وجود دارد که از قرن شانزدهم تا نوزدهم ساخت آن به طول انجامیده است. شهر دارای نه دروازه است که در یک امتداد عرضی کشیده شده اند. اگر شما عازم تور هند هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این شهر زیبا دیدن کنید.

شهر جایسالمر هند

شهر جایسالمر هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های هند,جاذبه های توریستی هند,بهترین تفریحات هند,مکان های گردشگری هند ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار پالیکا دهلی هند

معرفی:بازار زیرزمینی پالیکا بین حلقه داخلی و بیرونی منطقه تجاری کاناوت در دهلی هم نام با بازار پالیکا در بمبئی است.این بازار دارای 380 غرفه متنوع میباشد اما بخش عمده بازار به لوازم الکترونیک و پوشاک اختصاص دارد.بازار پالیکا در اواخر دهه 70 تاسیس شد.این بازار  برای توریست‌های تور هند یک جاذبه اصلی محسوب می‌شود زیرا به قیمت‌های متعدد و چانه‌ زنی مشهور است.این بازار زیرزمینی مجهز به سیستم تهویه مطبوع زیر حلقه داخلی منطقه مالی،تور کیش تجاری کاناوت به خاطر لوازم الکترونیکی و انواع البسه ارزان، از پاپوش، لباس شب، انواع عطریات و زیورآلات گرفته تا دستگاه‌های الکترونیکی و انواع دی‌وی‌دی و سی‌دی شهرت دارد. همچنین می‌توانید در بازار سوغاتی‌ها و یادگاری‌های ارزان و کوچک بخرید. صدها فروشگاه در بازار پالیکا فعالیت دارند و تخمین زده می‌شود به طور متوسط 15000 نفر جمعیت در بازار حضور داشته باشند. بازار یکشنبه‌ها تعطیل است.مسافران تور هند میتوانند در روزهای دیگر هفته به این بازار بروند و تمام اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

موقعیت مکانی:دروازه اصلی بازار رو به سنترال پارک باز می‌شود و بلوک F در سمت راست و پارکینگ زیرزمینی پالیکا در سمت چپ قرار دارند.

بازار پالیکا دهلی هند


بازار جانپات دهلی هند

معرفی بازار:بازار جانپات یک بازار قدیمی و مشهور در دهلی است. تا اواخر دهه ۹۰ میلادی، این بازار با نام مسیر ملکه شناخته می‌شد.این بازار صف بلندی از بوتیک‌ها با محصولاتی است که در مراکز خرید و نمایشگاه‌های امروزی یافت نمی‌شوند.قدمت برخی غرفه‌های آن به 1950 می‌رسد. شال نفیس پشمینه کشمیری مشهورترین محصول این بازار است. اکثر بازارهای دهلی نمونه‌های تقلیدی شال کشمیری را می فروشند اما محصول اصلی را تنها از جانپات می‌توان تهیه کرد. علاوه بر شال‌ها و روسری‌های نفیس کشمیری، زیورآلات برنجی هندی کورتیس و چوریدارز، انواع فرش و دیگر صنایع دستی در جانپات مارکت عرضه می‌شودجانپاس مارکت یکی از بهترین مراکز خرید قدیمی دهلی‌ برای مسافران تور هند میباشد.مغازه‌های این بازار خیلی مجلل نیستند اما محبوبیت فراوانی دارند. جانپاس مارکت مناسب کسانی است که با بودجه محدود سفر می‌کنند، جایی که در آن می‌توان فرهنگ هند را در آثار هنری و صنایع دستی مشاهده کرد.هر روزه تعداد گردشگران تور هند که به این کشور سفر میکنند رو به افزایش میباشد.

بازار جانپات دهلی هند


بازار سادار هند

معرفی:بازار سادار یکی از بازار های معروف هند میباشد که در شهر آگرا واقع شده است.این بازار همچنین یکی از بازارهای مورد علاقه‌ی محلی‌ها میباشد.جلوی بازار پر از  دستفروش هست که اغلبشون کیف و صندل میفروشند.صندل ها و کیفهای سنتی و گلدوزی شده بسیار زیبا و با قیمت خیلی خوب که برای سوغاتی خیلی مناسبند.رستوران  معروف آگرا هم در این بازار قرار دارد و مسافران تور هند میتوانند بعد از کلی خرید سری به رستوران این تور هند تابستان 98 بازار بزنند و از بهترین غذا ها امتحان کنند.مسافرانی که علاقه ای به چرم  دارند میتوانند اجناس چرم خوب را براحتی در این بازار پیدا کنند.پیشنهاد میشود در طول سفر به هند حتما برای خرید این بازار را انتخاب کنید و سفر خود را به بهترین سفر تبدیل  کنید.این مرکز خرید تا ساعت 10 شب باز میباشد تا مسافران عزیز تور هند بتوانند در هر ساعتی که میخواهند به این بازار بروند.قابل ذکر است که تمام فروشندگان این بازار  مسلط به زبان انگلیسی هستند پس براحتی میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

بازار سادار هند


 

مرکز خرید چاندنی چوک هند

معرفی:یکی از معروف ترین مراکز خرید هند بازار چاندنی میباشد که در منطقه ای بسیار شلوغ و پر رفت و آمد بوده و برای سیصد سال مرکز اصلی خرید مردم شهر محسوب می شده است.این بازار محل خرید بسیاری از بومیان این منطقه بوده و انواع و اقسام اجناس و مواد مورد نیاز روزانه در آن یافت می شود.انواع و اقسام اجناس و مواد مورد نیاز روزانه در آن یافت می شود.این بازار در قرن هفدهم به دستور امپراطور گورکانیان (شاه‌جهان) ساخته شد و به دخترش بانو جهان‌آرا تقدیم گردید.گردشگران و مسافران تور هند میتوانند انواع خوراک و پوشاک، میوه و سبزیجات، ادویه و کتاب‌ را در این مرکز خرید پیدا کنند و خریداری کنند.این مرکز تور هند شهریور 98 خرید در بین گردشگران تور هند بسیار معروف و پر طرفدار میباشد.وجود چند رستوران با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی و شیرینی فروشی های معروف به شهرت این بازار افزوده است.این بازار شلوغ و رنگارنگ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که انواع محصولات متنوع را عرضه می‌کنند. بازار کاترا نیل (Katra Neel) انواع پارچه از جمله ابریشم، ساتن، کرپ، نخ و چیت موصلی دارد. Bhagirath Palace، بزرگ‌ترین بازار محصولات الکترونیکی در آسیا است. انواع تجهیزات پزشکی هم در این بخش عرضه می‌شود. علاقه‌مندان به ادویه‌جات باید از بازار Khari Baoli دیدن کنند.مسافران و گردشگرانی که به این کشور سفر میکنند میتوانند برای خرید اجناس مورد نظرشان به این بازار رفته و بهترین اجناس را با کیفیت خوب خریداری کنند.

مرکز خرید چاندنی چوک هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید هند,بهترین مراکز خرید هند,مراکز خرید لوکس هند,معرفی بهترین مراکز خرید هند ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

موزه دبی

یکی از تور دبی زمستان 96 مناطق گردشگری که سالانه افراد تور دبی اسفند 96 زیادی را به خودتور دبی نوروز 97 جلب می کند، موزه ی تور دبی بهار 97 دبی است. تور دبی فروردین 97 در این موزه سبک زندگی بادیه نشینی و قدیمی مردم و اهالی امارات را نشان می دهد. همچنین در این موزه مدرسه ای سنتی و اسلامی و بازاری بزرگ وجود دارد با مجسمه ها تور دبی بهمن 96 و مدل های زنده به زیبایی فرهنگ و تاریخ این کشور را بیان میکند. این موزه در سال 1971 میلادی در قلعه فهیدی بنا شده که در گذشته برای محافظت مردم شهر در برابر دشمنان استفاده می شده است. تور دبی دی 96

مسافرین تور دبی که علاقه مند به تاریخ فرهنگ و سبک رزرو تور دبی زندگی مردم قدیم امارات هستند می توانند از این موزه دیدن کنند.تور دبی تعطیلات فروردین 97

 

 

موزه دبی

 

موزه دبی

 



:: برچسب‌ها: موزه دبی,دیدنی های دبی,رزرو تور دبی,قیمت جدید تور دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

یکی از تور ترکیه نوروز 97 عجایب هفتگانه تور ترکیه زمستان 96 جهان معبد آرتمیس می باشد که تور ترکیه استانبول یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است این بنا در شهر افسوس قرار گرفته است. این معبد سه بار قیمت تور ترکیه مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 تور ترکیه اسفند 96 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، تور ترکیه بهار 97 دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شدهتور ترکیه دی 96 بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای تور ترکیه بهمن 96 ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بودتور ترکیه فروردین 97. اگرچه این معبد رو به ویرانی رفته اما هنوز هم گردشگران در تور ترکیه می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

عکس زیر مدلی از معبد آرتمیس کوش آداسی در پارک مینیاترک در استانبول می باشد.تور ترکیه تعطیلات فروردین 97

 

 

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

 

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

 



:: برچسب‌ها: معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه,مکان های دیدنی کوش آداسی,تور لحظه آخری ترکیه,بهترین تور خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد تور ترکیه بهار 97 سلیمانیه استانبول جزو مساجدتور ترکیه فروردین 97 جامع شهر استانبول به حساب می آید ، این مسجد توسط معمار نرخ ویژه تور ترکیه زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی تور ترکیه تعطیلات فروردین 97 از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . این مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. آرامگاه او نیز در این مسجد است که تور ترکیه بهمن 96 به انتخاب تور ترکیه نوروز 97خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود تور ترکیه زمستان 96 که می‌دانست تور ترکیه دی 96 این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر در تور ترکیه از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان تور لحظه آخری ترکیه باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

این مسجد بلیط تور ترکیه شامل ساختمان هایی نظیر مدرسهتور ترکیه اسفند 96 ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور ترکیه برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند.

 

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

 

 



:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه,تفریحات ترکیه,تور خوب ترکیه,آفر تور لحظه اخری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارک متانیک استانبول ترکیه

یکی از جاذبه های تور ترکیه نوروز 97 توریستی استانبولتور ترکیه زمستان 96 پارک ها و پوشش گیاهی سبز این شهر است. مسافرین تور ترکیه که علاقه مند به آرامش و خلوت هستند می تواند از این پارک دیدن کنند و لذت تور ترکیه بهمن 96 ببرند. این پارک در منطقه بایرام اغلو قرار گرفته تور ترکیه دی 96 است که در 25 کیلومتری شهر استانبول واقه شده است.

در این پارک نمایی زیبا تور ترکیه اسفند 96 و دلچسب از شهر استانبول تور ترکیه فروردین 97 وجود دارد که به مسافرین تور ترکیه بهار 97 عزیز تور ترکیه پیشنهاد می گردد از این پارک دیدن کنند.تور ترکیه استانبول

 

 

پارک متانیک استانبول ترکیه

 

پارک متانیک استانبول ترکیه

 



:: برچسب‌ها: پارک متانیک استانبول ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,آفر تور ترکیه,قیمت خوب تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()